Nå er den andre boka i trilogien om Livet i Libygd, utgitt.

Torsdag den 09.11.23

 

 

Torsdag 09.11.23

Løp og kjøp, nå er den på markedet. Denne herlige folkelige romanen, skrevet i en fin muntlig form og flyt, som passer godt til innholdet og gjensynet med de fargerike personligheter med særpreg, i en fiktiv bygd i Midt-Gudbrandsdalen, preget av konservatisme, nytenking, avindsjuke, humor, bygdedyr, gamle gubber, ungkarer, tøffe damer, fest, sorg, savn, elgjakt, kjærlighet, sladder, forviklinger, ny E6 og nye tider. Ikke minst alle innflytterne.

 

Det blir selvsagt helt feil om jeg anmelder egne bøker, men enkelt sagt: Det skjer stadig noe nytt og overraskende i Libygd. Ungdommer, gammelkara, dritsekker, sladrekjerringer og driftige folk står på.

 

Jeg kan imidlertid sitere språkvaskeren: Det er sjelden jeg bruker ordet fornøyelig, men denne boken er rett og slett fornøyelig.

 

Trønderske, Svenske og danske lesere sier: det du skriver er jo fra mitt hjemsted. Med andre ord bygdeliv kjenner ingen grenser.

 

Som mine andre bøker, er denne også å få kjøpt i bokhandel eller i nettbokhandel i Norge. Eksempelvis: Ark.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg