Kom med innspill og få en gratis bok tilsendt fra forfatteren og du velger selv hvilken.

Lørdag den 18.11.2023

Jeg minner om min hjemmeside og min forespørsel om noen har ideer til noe som burde være med i den siste boka i trilogien om LIVET I LIBYGD går videre.

Boka utkommer i 2024

Send en melding på www.mogenslorentzenbok.com

Send med postadressen din internt på hjemmesiden min.

Kan jeg bruke noe av det som kommer inn, kommer en hyggelig bokhilsen i posten.

Og som nevnt, du velger selv.

Skriv hvilken en av de to bøkene som er avbildet.

Hilsen fra

Mogens Lorentzen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg