Julegaver! Hva skal en gi til “dem som har alt”?

Lørdag den 11.11.2023

Ettersom bøker fortsatt er en fin julegave.

Har jeg utgitt mine bøker i november. Noe de fleste forfattere eller forlag forresten gjør, så konkurransene er hard.

 

Jeg har for egen del løst julegaveproblemet, som ofte kan være litt slitsomt, med hensyn til oppfinnsomhet, «især til dem som har alt»

Jeg gir selvsagt egne bøker i julegaver. Dette er ikke farlig å røpe, her å nå. For det veit de som får gaver fra meg.

 

Neste år blir det den tredje og siste boka i LIBYGD trilogien.

 

Så får vi se hva fremtiden og fantasien bringer, med hensyn til en ny bok. Selv om jeg passerer 80 år til våren, er det ikke noe å si på energi og fantasi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den andre boka i trilogien om LIVET I LIBYGD utkom 09.11. 23

En herlig beskrivelse av bygdefolk og livet på landsbygda.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg