I tillegg til markedsføring av den andre boken i trilogien, er det …

Torsdag den 02.11.2023

 

I tillegg til markedsføring av den andre boken i trilogien.

For min del foregår markedsføringen gjennom Mentor, der bokhandlerne kan se hva som utgis.

Også gjennom sosiale media og andre kanaler, for et lite bokforlag har ikke råd til en helsides annonse i Dagbladet, slik som de store forlag, som jeg har vært inne på tidligere.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ellers er jeg i full sving med manus til den tredje og siste boka i LIBYGD trilogien.

Selv om det er et år til den blir utgitt, er det ikke mer enn tiden og veien, skal boka gjennom redaktørens kvasse blikk og siden

mitt etterarbeid. Spåkvask og ny runde med mitt etterarbeid. Siden korrekturleseren og ombrekking til trykkeri format.

Coveret skal også utarbeides.

For en bok må holde kvalitetsmessig mål og dette er ikke noe enmans show. Og ting tar tid- bokskriving tar lang tid.

Særlig den stadige finpussingen av de ca. 46.000 ordene. Det er alltid noe å tilføye, flikke på og endre på. Men iblant tar jeg en pause, som på lørdag, da skal du få høre litt om Kypros solens øy.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg