Et siste glimt fra Bok nr. 2 i trilogien om LIVET I LIBYGD går sin gang. før den går i trykken

Torsdag den, 14.09.2023

 

Klara og Arne Kampen, holder fortsatt på med sau, selv om de er pensjonister.

De foretar ikke de store utskeielser, men de har kjøpt hver sin mobiltelefon, en Nokia av det enkle slaget, i tilfelle noe skulle hende. De er tross alt ikke ungdommer lenger.

En av de små gleder i livet, var dager som den julidagen under høyonna, da Klara kom ut i åkeren med kald vassgrøt og surmjølk. De satt i skyggen av hesjen og åt.

«Dette er skikkelig onnekost og kjenn på høylukta. Nå har vi det godt», sa Arne og så ut over dalen, mens han viftet bort noen innpåslitne fluer fra grøttallerkenen.

 

 

 

Ann-Magritt blir preget for livet da hun gir husly til en reinsjeger som gikk seg vill i skodda.

 

Frederik Steinåa ble psykisk syk, men fikk hjelp. Hjelpen finner en nedstøvet kiste på soverommet etter moren hans. Hva holdt hun skjult?

Han ber et menneske han stoler på om hjelp nemlig Line Ildgruben og hun finner flere overraskelser …

 

Familien Sand reiser på sydentur. En tur som ender med forviklinger.

 

Bok nr. 2 LIVET I LIBYGD går sin gang, utkommer i oktober i år. Gled dere til gjensynet med fargekladdene og alle andre libygdinger.

Alle mine bøker ligger i bokbasen på www.boknett.no

 

De er å få kjøpt på nettbokhandel og i bokhandler.

 

Jeg minner om min egen hjemmeside. Ta gjerne en titt www.mogenslorentzenbok.com

 

 

Jeg unngikk forfatter marerittet «Ferdig bok vakuumet.” Da jeg fortsetter med manuskast til den tredje og siste boken om LIVET I LIBYGD. For jeg kan ikke stoppe, hverken overfor libygdingene, leserne eller for min egen del.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg