En av BoldBooks markedsføringskonsulenter anbefalte blogg.

Torsdag den, 28.09.2023

 

Jeg blogge. Aldri i verden.

Men som vi har erfart med gammelkarene i boka Livet i Libygd.

Gi dem tid, la dem finne ut av dette selv. Så de ikke taper ansikt.

Slik gikk det også med meg: jeg ble blogger.

Jeg laget et opplegg og begynte å fortelle om guttungen …

Nå ja dette trenger jeg jo ikke å gjenta, du kan jo gå til begynnelsen og lese selv.

I den forbindelsen har jeg noen spørsmål:

Hva kunne du som har lest mine blogger, tenke deg å høre mer om?

Noe jeg har skrevet i mine bøker?

Oppveksten?

Voksenlivet i og med Naturen?

Mine fire ture til Kenya og Tanzania?

Mitt seniorliv på Kypros?

Send gjerne en tilbakemelding.

 

Besøk også min hjemmeside.

www.mogenslorentzenbok.com

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg