Det er ingen grunn til å få «julegavepanikk»

Torsdag den 07.12.2023

 

Bøker er den perfekte gaven, her er noen tips.

Ettersom naturen er en av våre største kilder til trivselsvitaminer, vil nok boka “Fortellinger om folk og livet i og med naturen” glede mange naturelskere

Eller de to første bøkene i LIBYGD trilogien.

Det blir selvsagt helt feil om jeg anmelder egne bøker, men enkelt sagt: Det skjer stadig noe nytt og overraskende i Libygd. Ungdommer, gammelkara, dritsekker, sladrekjerringer og driftige folk står på.

 

Jeg kan imidlertid sitere språkvaskeren: Det er sjelden jeg bruker ordet fornøyelig, men denne boken er rett og slett fornøyelig.

 

Trønderske, Svenske og danske lesere sier: det du skriver er jo fra mitt hjemsted. Med andre ord bygdeliv kjenner ingen grenser.

 

Som mine andre bøker, er denne også å få kjøpt i din lokale  bokhandel eller i nettbokhandel. Eksempelvis: Ark.no

 

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg