BoldBooks og deres konsulenter var løsningen, de hjelp indieforfattere gjennom alle prosessene.

 

Torsdag 15.02.2024

 

 

BoldBooks var løsningen.

Manus skulle i første omgang sendes til redaktør- gjennomgang.

Siden Språkvasking og korrekturlesing.

Coveret ble utarbeidet.

ISBN nummer registreres.

Mitt bokforlag registreres i Brønnøysundregisteret.

Boka skulle ombrekkes før trykking.

Ok jeg satte i gang.

Det gjorde også en ny epoke i livet mitt.

 

 

Etter nærmere et år med skriving utkom min første bok.

Siden er det blitt tre til.

 

 

 

Jeg har min egen fortellerstil, som passer godt til innholdet og forsterker beskrivelsene. Med sin breispektra faglige bakgrunn og som et kunnskapsrikt og ekte friluftsmenneske, er fortellingene hans meget virkelighetsnære og gjenkjennelig, for alle med kjennskap til naturen, dens innvånere og de fire årstider.

Praktiske ting, som kontakt med nasjonalbiblioteket for opprettelse av ISBN nummer.

Redaktørgjennomgang

Språkvasking og Korrekturlesing

Har blitt rutiner.

Bøkene ligger ute på Mentor, der bokhandlerne kan søke og bestille bøkene.

 

Lagring og distribusjon til bokhandlere tar Forlagssentralen seg av.

Jeg opprettet min egen hjemmeside

www. mogenslorentzenbok.com

Gå gjerne inn på hjemmesiden og ta en titt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg